Sen kväll

Som vanligt lyckas jag inte gå o lägga mig tidigt även fast jag intalar mig själv att jag borde göra det. Med tanke på huvudvärken jag har så borde jag ha sovit nu men istället funderar jag på roliga saker jag vill göra. Istället för att plugga. Men nu ska jag försöka släppa lite tankar och istället kolla ett avsnitt av entourage. Man skulle ha en filmstjärna i familjen som man kunnat glida lite på. Låna lite pengar av till ett visst projekt...

Idag är ingen vanlig dag...

för det är min födelsedag idag!!!
Väcktes av att min älskling sjöng för mig och sen fick jag massa presenter på sängen. Känner mig så glad! Tråkigt bara att du måste jobba idag men det är okej ändå, den här morgonen gjorde bästa starten på min dag.
Inte nog med att hjärtat sjöng för mig utan sen kom det ett samtal där Alex sjöng flerstämmigt för att gratta mig.
Överraskad och väldigt roligt, hela morgonen. Vill bara börja använda presenterna jag fick nu. Det är bra att fylla år!!

26e

Medan jag väntar på att världens finaste tjej ska komma hem från jobbet, ska jag ta ett bad och lyssna på något bra.
Ikväll vill jag bara äta god mat och kolla på film med Eme.
Simon Pegg brukar kunna vara med i helt okej komedier så kanske blir denna.

iskalla oktoberkväll


16Bitar


Nya skor


Bag bag bageli bags

source: www.topman.com www.asos.com

Love is my drug

she's my medicine.

I am looking for Eric


When the seagulls follow the trawler,

it is because they think sardines will be thrown into the sea.

14e oktober


I decree today that life is simply taking and not giving...


England is mine and it owes me a living
Totalt galen men ändå så härligt brittisk på något sätt. Jag skulle inte vilja ha honom i mitt United på grund av alla hans för galna och mörka sidor. Men som oförutsägbar profil, filosof och fotbollsspelare är han av högsta klass.

friday

Satt just och pratade med en vän om allt och ingenting. Mörker och kyla runtomkring.
Kom fram till att vintern här är för lång. Skulle vilja kunna sitta ute året runt på sin balkong.

dalens djup..

är början på höjden?

La vie est belle

la-vie-est-belle.jpg

Stormy weather

Blåsigt och stormigt ute idag. Om man ska gilla stormigt väder även när man inte står skyddad bakom ett fönster behöver man helt klart en nice jacka. En varm o snygg vinterjacka i grönt eller svart.
Men när det är så kallt och blåsigt ute som idag så vad passar bättre än att behålla värmen genom att gå in på www.somewear.com och klicka hem en jacka från deras shop. Sen är det bara att vänta in att kunna gå ut snygg och varm resten av vintern!

Yes I like stormy weather from my window


New tattoo?





TJENAMORS!!!


paris

Till Paris, till Paris, ska jag rida på en gris! Så sjöng jag o spelade på piano när jag var liten. Byter man bara ut grisen mot flyg så blir sången sanning i november. Spännande! Dags att börja komma ihåg skolfranskan från högstadiet...

welcometothejungleofoxelbergen

När man möter på Batman och Mr Fox i mitt kvarter sent på nätterna vet man att man kan man gå hem o sova  tryggt..

första oktober, första bloggen, första inlägget.

Så vad skriver man? Nä, inte mycket mer än att det får bli kvällens sista försök till att göra något vettigt. Om jag lyckades återstår att se.

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0